torsdag den 12. august 2010

Skridttæller - stærkt vanedannende


Selvom du endnu ikke har prøvet at bruge en skridttæller kan du ikke undgå at have hørt om en sådan i forbindelse med diverse kampagner og artikler. Der er således mange foreninger og sågar myndigheder der har anbefalet en skridttæller i kampagner som "10.000 skridt om dagen" og lignende.

Du har måske tænkt: "jeg er ikke typen der går med skridttæller". Det gjorde jeg i hvert fald. Men jeg må indrømme
at mine tanker er blevet gjort til skamme. På min arbejdsplads har vi fået udleveret gratis skridttællere og vi har haft ugentlige "konkurrencer" om hvem der har gået flest skridt. Det har været super motiverende og gjort, at jeg efter arbejde har fået gået den aftentur jeg ellers alt for ofte springer over til fordel for sofaen!

Den motivationsfaktor skridttælleren har været har samtidig virket som en god og effektiv slankekur. Jeg har tabt mig 3 kilo på 14 dage og det er uden at skulle spise pulverkur som Nupo eller andre slankeprodukter. Jeg har spist min normale kost og dermed ikke følt jeg har været på slankekur og alligevel er kiloene raslet af (-;

Så en skridttæller kan hermed anbefales fra en ellers tidligere skeptiker

1 kommentar:

  1. Faktisk ret sjovt med sådan en skidtræller, købte en sidste uge og har prøvet den de sidste par dagen på jobbet, var lidt overrasket over hvor mange skridt man går på sådan en dag, opdagede af jeg faktisk fik noget mere motion en jeg regnede med. Ved ikke lige hvor meget den kan bruges til men som en ekstra gadget til blot 200kr er den nu meget sjov.

    SvarSlet